Contemporary Wine Marketing and Supply Chain Management

181,89 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9781137492432
Drawing on over 200 interviews and visits with winery owners, executives and managers from over 100 companies in five countries, industry experts across marketing and supply chain management examine successful marketing frameworks as they apply to growers, wineries, distributors and retailers.

Author Daniel J. Flint: Daniel J. Flint is Regal Entertainment Group Professor of Business at The University of Tennessee, USA. Author Paola Signori: Paola Signori is Associate Professor of Marketing at University of Verona, Italy. Author Susan L. Golicic: Susan L. Golicic is Herbert Faculty Research Fellow and Associate Professor at Colorado State University, USA.
Autor: Daniel J. Flint, Susan L. Golicic, Paola Signori
EAN: 9781137492432
eBook Format: PDF
Sprache: English
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 29.04.2016
Untertitel: A Global Perspective
Kategorie:
Schlagworte: International wine marketing Wine marketing supply chain management wine industry research

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung Hückeswagen
Bahnhofstraße 8
42499 Hückeswagen
Telefon: 02192/4024

Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr