Creative Leadership
14,50 €*
Erscheint am 17.04.2025 Dieser Artikel ist für eine Vorbestellung verfügbar und wird zum Veröffentlichungsdatum zugestellt (17.04.2025).
ISBN/EAN:
9781804954089
The old, top-down approach to leadership doesn't work any more. What we need is a more flexible, creative approach - one that empowers people to do their best work, rather than tells them to do so. In Creative Leadership, Rama Gheerawoo applies the mind of a design expert to the twenty-first-century organisation. In particular, his book shows how success in the future will increasingly be dependent on a mastery of three basic principles: creativity, clarity and empathy. Drawing on his own experience in leading over 100 design projects with government, business and the third sector, it sets out a blueprint for engagement and success that applies to everything from small enterprises, to large multinationals.
Autor: | Gheerawo, Rama |
---|---|
EAN: | 9781804954089 |
Sprache: | English |
Seitenzahl: | 176 |
Produktart: | Cardboard / softcover |
Veröffentlichungsdatum: | 17.04.2025 |
Untertitel: | How to Design the 21st-century Organisation |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Bergische Buchhandlung Hückeswagen
Bahnhofstraße 8
42499 Hückeswagen
Telefon: 02192/4024
Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr