The Body Shop

15,99 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783640788873
Seminar paper from the year 2003 in the subject Business economics - Company formation, Business Plans, grade: 2,1, New College Durham (Business School), language: English, abstract: This assignment is concerned with the strategic planning process of a chosen organisation which is The Body Shop International plc. In the first part, the assignment focuses on the mission, vision, values and the objectives of this company. In the second part, the assignment will look at The Body Shop's key stakeholders and analyse their influence on the organisation's strategy. Last but not least, the third part of the assignment will assess the main influences on the future success of The Body Shop.
Autor: Miriam Mennen
EAN: 9783640788873
eBook Format: ePUB/PDF
Sprache: Englisch
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 03.01.2011
Untertitel: Strategic Business Management
Kategorie:
Schlagworte: Mission Statement Strategy The Body Shop Vision key stakeholders values

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Bergische Buchhandlung Hückeswagen
Bahnhofstraße 8
42499 Hückeswagen
Telefon: 02192/4024

Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:00 Uhr